Gårdaltaner

Ryan fra MinAltan er i dialog med kommunen vedrørende de længden på nogle af altanerne – vi forventer en afgørelse i løbet af ugen.

Vi har forsøger at få tilpasset gelænderet så det matcher med det gelænder der er på gadealtanerne blot i galvaniseret jern. Der vil således være “rundjern” i stedet for fladjern i de lodrette dele af gelænderet undtagen i hjørnerne og i midten som det også er tilfældet på gadealtanerne.

Du kan selv beregne en ca. månedspris på din altan – kr. 10.000,- koster ca. kr. 64,- pr. måned.

Hvorfor koster en 5. sals altan så meget og har vi forhandlet prisen med andre leverandører? Dette spørgsmål er jo naturligt nok og jeg kan oplyse at vi i den indledende fase forhandlede med andre leverandører for at få en godt altan og en god pris og valget faldt på MinAltan. Vi har også forhandlet endda rigtig hårdt med de øvrige leverandører for at få en rigtig god pris til jer – det drejer sig om radiator – finansiering – administration mm.. Vi kan ikke skrifte til en anden leverandør af 5. sals altaner da hele byggepladsen – lift mm. er med i entrepriseaftalen og det vil kun gøre en 5. sals altan endnu dyrere hvis den skal leveres af en anden leverandør.

Venlig hilsen Jan