Til gadealtan ejere:

Kære Aladdin gadealtan ejer

Altan.DK vil allerede nu i gang med udbedringsarbejderne, der er aftalt i forbindelse med 5 års gennemgangen.

Der skal gives adgang til 5. sals lejligheder med et ”Fransk vindue” mellem kl. 08 og 15 fra mandag den 11. juli 2016 (opdateret 30.06.2016)

Altan.DK skal inspicere de ”Franske vinduer” inde fra lejligheden og udbedre eventuelle mangler og derfor skal der gives adgang til lejlighederne.

Du kan vælge følgende muligheder:

• Ejendomskontoret har din nøgle – du skal blot skrive en mail til post@ejerforeningen-aladdin.dk og give tilladelse til at ejendomskontoret udleverer en nøgle til din lejlighed. Uden din tilladelse på mail udleverer vi ikke nøgler. Du kan altså ikke blot ringe eller indtale en besked eller sende en sms.
  • Du afleverer en nøgle i en kuvert med oplysning om dit navn og adresse og at du tillader at nøglen bruges af Altan.Dk. Kuverten smides blot ind af brevsprækken på Ejendomskontoret.
  • Du reagerer ikke på denne henvendelse og Altan.DK vil ringe på din dørtelefon op til 3 gange.

Hvis du ikke har fået inspiceret dit ”Franske vindue”  inden fredag den 8. juli, skal du selv kontakte Altan.dk for en inspektion. Du skal så betale ekstraomkostningerne i forbindelse med transport til og fra ejendommen og du aftaler og afregner selv med Altan.DK. Alle andre gadealtan kan inspiceres fra lift og eventuelle mangler kan, i de fleste tilfælde udbedres udefra. Dette arbejde begynder også i næste uge og du skal blot sørge for at Altan.Dk kan komme til på din altan.

Venlig hilsen Jan Andersen

Ejerforeningen Aladdin