Nyt i gårdaltanprojektet

Vi har lige modtaget en byggetilladelse/afslag fra Københavns kommune – tilladelsen går på at vi kan opsætte 138 altaner + 2 franske altaner som ansøgt – afslaget går på at kommunen kun giver tilladelse til altaner med en dybde på 120 cm. i stedet for 141,5 cm. undtagen for 5. sals altanerne der kun må have en dybde på 100 cm, vi skal ikke have niveau fri adgang, så vi kan lægge altanen over tagrenden ogNyt i gårdaltanprojektet Vi har lige modtaget en byggetilladelse/afslag fra Københavns kommune – tilladelsen går på at vi kan opsætte 138 altaner + 2 franske altaner som ansøgt – afslaget går på at kommunen kun giver tilladelse til altaner med en dybde på 120 cm. i stedet for 141,5 cm. undtagen for 5. sals altanerne der kun må have en dybde på 100 cm, vi skal ikke have niveau fri adgang, så vi kan lægge altanen over tagrenden og bygge ind i taget og derved få en dybere altan. Bestyrelsen er ved at afklare mulighederne for at opnå ændringer i forhold til de afslag kommunen har givet samt lægge en plan for den videre proces. Vi indkalder hurtigst muligt til et informationsmøde for alle altankøberne og vi går efter et møde den 23. januar – der vil blive sendt invitation ud på mail. Gem dine spørgsmål til informationsmødet da vi i perioden op til mødet forsøger at få afklaret så meget som muligt.

Venlig hilsen Bestyrelsen